Ahh şikayet vara baktım da en olumlusu 2 haftada çözüldü yazıyor bakalım ugrastircaklar anlaşılan
Ben ev internetine faturalandırma yaptım
444 1 444 numarayı arayıp sabit interneti seçtim
Sonra fatura işlemlerini seçtim
Müşteri temsilcisine bağlanı seçtim
Açtılar anlattım ttnet e ait Playstore.com var sizin oyun ve oyun kodu satan siteniz oradan razer gpld oyun kodu satın aldım ev interneti faturasına yansıttım ürün teslim edildi sipariş no faturaya yansıtma hepsi başarılı doğru ama ürün içerisindeki seri no ve pin kısmı yok dedim kadın daha önce e pin ile ilgili şikayet duymuş ama bununla alakalı şikayet hiç duymamış böyle bir konu bulamadı o yüzden anlattıklarımı referans alarak üst birime iade talebi oluşturdu çünkü böyle bir şikayet alanı yokmuş bende dedim böyle bir birim var mı bu konuyla ilgilenen
üst birim var ama onlar daha çok hani internet sitesiyle veya ağ sorunları ile alakalı oluyorlar ilk kez böyle bir konu duyup şikayet talebi oluşturdum o yüzden hangi adımları işleyeceğimi tam bilemiyorum dedi
sonuç olarak ürünü kullanamadığımı ve iade talebimi iletmiş oldum anlattıklarımı da detaya yazdı ksdın en geç 24 saatte çözümlenir dedi üst birimi beklicez artık