Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Playstore Ürün Teslim Edilmedi

Cubiter

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
18,083
10,035
113
Beyler playstoreden razer kod aldım ama kodlar gelmedi
Daha önce anlık gönderilen kodlar bu sefer 6 saat olmasına karşın gelmedi
Türk telekoma ait olan platformdur ve müşteri hizmetlerini aradığımda böyle bir uygulamamiz yok deniyor ne yapmaliyim.
 

Flex

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
6,468
8,735
113
Beyler playstoreden razer kod aldım ama kodlar gelmedi
Daha önce anlık gönderilen kodlar bu sefer 6 saat olmasına karşın gelmedi
Türk telekoma ait olan platformdur ve müşteri hizmetlerini aradığımda böyle bir uygulamamiz yok deniyor ne yapmaliyim.
Bende aldım bende teslim edildi ama kodlar yazmıyor 444 1 444 ara sabit internet seç ben faturaya yansıttım oradan müşteri temsilcisine anlat şikayet. Kaydı oluşturuyor
 

Cubiter

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
18,083
10,035
113
Bende aldım bende teslim edildi ama kodlar yazmıyor 444 1 444 ara sabit internet seç ben faturaya yansıttım oradan müşteri temsilcisine anlat şikayet. Kaydı oluşturuyor
Aynı bendede kodlar yazmıyor daha önce sürekli alıyordum
Ha bu arada müşteri hizmetleri playstore bize ait değil onlarla görüşün diye saçma sapan şeyler söylüyorlar :D
 

Flex

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
6,468
8,735
113
Aynı bendede kodlar yazmıyor daha önce sürekli alıyordum
Ha bu arada müşteri hizmetleri playstore bize ait değil onlarla görüşün diye saçma sapan şeyler söylüyorlar :D
Yok aldığın kodun faturasında da iletişim olarak Türk telekom mail ve no su var aradığımda prime müşteri temsilcisi kayıt oluşturdu tekrar arıcam şimdi
 

Cubiter

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
18,083
10,035
113
Yok aldığın kodun faturasında da iletişim olarak Türk telekom mail ve no su var aradığımda prime müşteri temsilcisi kayıt oluşturdu tekrar arıcam şimdi
Bu temsilcilerin hepsini sorunlu olur arkadaş bize ait değildir alışveriş yaptığınız yerle iletişim kurun deniyor
 

Cubiter

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
18,083
10,035
113
Sen bugün mu aldın acaba genel sorun mu var ki
 

ka1gan

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,218
1,135
113
beyler merhaba. aktif bir konu olduğu için sormak istiyorum. yeni telefon aldım ikili doğrulama olayın da sıkıntı yaşıyorum vbet e giriş yapamadığım için. yeni telefona nasıl aktarabilirim ? eski telefon çöp. laptop var qr kod vs okutmak için gerekli laptop var.
 

Flex

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
6,468
8,735
113
Ahh şikayet vara baktım da en olumlusu 2 haftada çözüldü yazıyor bakalım ugrastircaklar anlaşılan
Ben ev internetine faturalandırma yaptım
444 1 444 numarayı arayıp sabit interneti seçtim
Sonra fatura işlemlerini seçtim
Müşteri temsilcisine bağlanı seçtim

Açtılar anlattım ttnet e ait Playstore.com var sizin oyun ve oyun kodu satan siteniz oradan razer gpld oyun kodu satın aldım ev interneti faturasına yansıttım ürün teslim edildi sipariş no faturaya yansıtma hepsi başarılı doğru ama ürün içerisindeki seri no ve pin kısmı yok dedim kadın daha önce e pin ile ilgili şikayet duymuş ama bununla alakalı şikayet hiç duymamış böyle bir konu bulamadı o yüzden anlattıklarımı referans alarak üst birime iade talebi oluşturdu çünkü böyle bir şikayet alanı yokmuş bende dedim böyle bir birim var mı bu konuyla ilgilenen

üst birim var ama onlar daha çok hani internet sitesiyle veya ağ sorunları ile alakalı oluyorlar ilk kez böyle bir konu duyup şikayet talebi oluşturdum o yüzden hangi adımları işleyeceğimi tam bilemiyorum dedi

sonuç olarak ürünü kullanamadığımı ve iade talebimi iletmiş oldum anlattıklarımı da detaya yazdı ksdın en geç 24 saatte çözümlenir dedi üst birimi beklicez artık
 

Cubiter

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
18,083
10,035
113
Ben ev internetine faturalandırma yaptım
444 1 444 numarayı arayıp sabit interneti seçtim
Sonra fatura işlemlerini seçtim
Müşteri temsilcisine bağlanı seçtim

Açtılar anlattım ttnet e ait Playstore.com var sizin oyun ve oyun kodu satan siteniz oradan razer gpld oyun kodu satın aldım ev interneti faturasına yansıttım ürün teslim edildi sipariş no faturaya yansıtma hepsi başarılı doğru ama ürün içerisindeki seri no ve pin kısmı yok dedim kadın daha önce e pin ile ilgili şikayet duymuş ama bununla alakalı şikayet hiç duymamış böyle bir konu bulamadı o yüzden anlattıklarımı referans alarak üst birime iade talebi oluşturdu çünkü böyle bir şikayet alanı yokmuş bende dedim böyle bir birim var mı bu konuyla ilgilenen

üst birim var ama onlar daha çok hani internet sitesiyle veya ağ sorunları ile alakalı oluyorlar ilk kez böyle bir konu duyup şikayet talebi oluşturdum o yüzden hangi adımları işleyeceğimi tam bilemiyorum dedi

sonuç olarak ürünü kullanamadığımı ve iade talebimi iletmiş oldum anlattıklarımı da detaya yazdı ksdın en geç 24 saatte çözümlenir dedi üst birimi beklicez artık
Hadi bakalım
Ama böyle bir şikayet olmamasi mümkün değil bunların dünyadan haberi yok şikayet var bu tarz şikayetlerle dolu ki bnmde böyle şikayetim var
 

Flex

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
6,468
8,735
113
Hadi bakalım
Ama böyle bir şikayet olmamasi mümkün değil bunların dünyadan haberi yok şikayet var bu tarz şikayetlerle dolu ki bnmde böyle şikayetim var
Durum nedir benim şikayetim sonuçlandı iade olmadı pini eklemişler
 

Flex

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
6,468
8,735
113
Her müşteri temsilcisi konuya hakim değil maalesef dediğim adımları uygulayıp açıklayıcı şekilde bahsedersen yardımcı oluyorlar bi şekilde
 

Yildiraygs87

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,052
2,009
113
Beyler playstoreden razer kod aldım ama kodlar gelmedi
Daha önce anlık gönderilen kodlar bu sefer 6 saat olmasına karşın gelmedi
Türk telekoma ait olan platformdur ve müşteri hizmetlerini aradığımda böyle bir uygulamamiz yok deniyor ne yapmaliyim.
Ben de aldım Cumartesi günü şimdi gelmiş daha
 

be3dev

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
177
63
28
Banada gelmedi kodlar dün aradım şikayet oluşturdum
 

Cubiter

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
18,083
10,035
113
Dediğim adımları uygula sen ev internetine mi yansıttın
Ben vadafona yansıttım
Ev interneti üstüne alamıyorum ne yaptıysam iletişim numaramı guncelketemedim müşteri hizmetleri tamamen boş numaranız güncellendi diyor hala playstorede eski numaraya kod gidiyor o IŞİD'e çözemedim
Ev interneti ne yansıtmak daha avantajlı 500 limiti 450 ye falan bozmuş oluyorsun
 
Üst